20081220

Konut Kredisi


öncelikle konut kredileri uzun zamanlı 10-20 yıl aralıklı kredilerdir bu nedenle ödeme planını oluştururken ne kadar sürede ödemenin yapılabileceğine dikkat edilmesi gerekir. olabilecek en kısa süre tercih edilmeli.

belge olarak bankalar arasında değişiklikler olabilmekte ben sadece kendi bankamın kileri burada sayabilirm.
1-kimlik fotokopisi
2-maaş bodrosu
3-maaş bodrosu ıslak imza ile verilmişse firmanın imza sürgüleri
4-alınmak istenen evin tapu fotokopisi
5-tapu üzerinde şer yoktur yazısı
6-evli iseniz eşinizin yada beraber oturduğunuz ve ödeemde size yardım edecek olan ana baba gibi kimselerin gelir belgeleri
7-eğer firma sahibi yada işletme sahibi yada bir şirket ortağı iseniz vergi levhası ve ticaret gazetesinde kuruluşunu gösteren nüsha

bunlar ile başvuru yapıldıktan sonra iş şube ayağına gelir istenen rakam 30000 ytl altında ise şubeden üstünde ise dışarıdan ekspertiz gönderilir ve evin değeri belirlenir ve bu bedelin maksimum %75i size kredi olarak kullandırılır.

sigorta işlemlerine gelince ismail abinin dediği geçerliliğini kaybetti sigortaları çoğu banka ücretsiz yapıyor. yapmayanlar için şu sigortalar isteniyor.
1-DASK: doğal afet daihini murteini kredi alınan banka şubesi gösterilir
2-uzun dönemli geniş ev kredi sigortası aynı şekilde dahili murteini kredi alınan banka şubesidir
3-son olarak ferdi kaza sigortası
bunlar çok büyük bir meblağ tutmaz

talep edenler öncelikle piyasayı iyi araştırsınlar ve alacakların evin en az yarı parası ellerinde olsun. bunun yanında şu anda bende bugün konut fuarında gördüm 0,96 ya kadar kredi olanakları sağlayan bankalar var. bunun yanında eğer siz krediyi aldıktan sonraq banka kredi oranlarında düşüş olursa bir dilekçe ile başvurursanız sizin ödeme planınızı yeni çıkarılan yasa ya göre düşük faizden ayarlama ile yeniden belirlemeleri gerekir.(devlet bankası ziraat bunu uygulamıyor maalesef henüz)
bununla beraber eğer balon ödeme yaparsanız size uygulanan faizde de bir düzenleme yapılabilir.

Bireysel Tüketici Kredileri Hakkında

Nakit/ İhtiyaç Kredisi :
Nakit ihtiyaçlarınızı karşılamak için kullanabileceğiniz bir bireysel tüketici kredisi’dir. Banka’dan banka’ya farklı vadeler olmakla beraber 60 ay vadeye kadar kullanılabilmektedir.

İpotekli İhtiyaç Kredisi :
Bir gayrimenkulun ipoteği alınarak kullandırılan bireysel finansman kredisi’dir. Banka’dan banka’ya farklı vadeler olmakla beraber 240 ay vadeye kadar kullanılabilmektedir.

Mesleki İhtiyaç Kredisi :
Serbest meslek sahiplerinin (Doktor, Avukat, Mali Müşavir, Eczacı, Noter, vs.) mesleki ihtiyaçlarını karşılamak üzere kullandırılan bir bireysel tüketici kredisi’dir. 60 ay vadeye kadar kullanılabilmektedir.

Eğitim Kredisi :
Eğitim ihtiyaçlarının okul masraflarının kaşılanması için kullandırılan bir bireysel tüketici kredisi’dir. Banka’dan banka’ya farklı vadeler olmakla beraber 60 ay vadeye kadar kullanılabilmektedir.

Evlilik Kredisi :
Evlilik ve düğün masraflarının karşılanması için kullandırılan bir bireysel tüketici kredisi’dir. Banka’dan banka’ya farklı vadeler olmakla beraber 60 ay vadeye kadar kullanılabilmektedir.

Tatil Kredisi :
Tatil ve seyehat masraflarının karşılanması için kullandırılan bir bireysel tüketici kredisi’dir. Banka’dan banka’ya farklı vadeler olmakla beraber 60 ay vadeye kadar kullanılabilmektedir.

Eşya Kredisi :
Beyaz eşya, mobilya, elektronik eşya gibi eşyaların satın alınması için kullandırılan bireysel tüketici kredisi’dir. Banka’dan banka’ya farklı vadeler olmakla beraber 60 ay vadeye kadar kullanılabilmektedir.

Sağlık Kredisi :
Sağlık harcamalarında ( Tedavi, Ameliyat, Tüb Bebek vs.) kullandırılan bir bireysel tüketici kredisi’dir. Banka’dan banka’ya farklı vadeler olmakla beraber 60 ay vadeye kadar kullanılabilmektedir.

10 yorum:

WpsizBlog dedi ki...

Blogcular olarak www.bireluzat.blogspot.com aracılılğı ile başlatmış olduğumuz yardım ve ziyaret organizasyonlarımızın ilki olan Huzur evi ziyaretimiz başarıyla tamamlanmıştır.

Şimdiki Hedefimiz Bartın ilinde bulunan Gözde BirÖz Çocuk yuvası yardım ve ziyaret emek. İlgili bütün ayrıntıları www.bireluzat.com adresinden görebilirsiniz.

Blogcular olarak Yardım konularında sizlerle el ele olarak daha fazla kimsesizmize ulaşmayı hedefliyoruz.

En büyük desteğiniz bu konuya bloglarınızda bu konuya yer vermeniz olacaktır.

Bundan sonra gerçekleşecek organiasyonlarımızda sizleride aramızda görmekten mutluluk duyarız. www.bireluzat.com

Şükrü Yılmaz dedi ki...

http://www.sukruyilmaz.net/images/cuma5.gif

Hayirli Geceler cuma gecenizi tebrik eder hayirlara vesile olmasini yuce ALLAH'tan (cc) niyaz ederim..
Sevgiyle ,Saygıyla vede Sağlıkla Mutlu Esen Kalın ALLAH'a(cc) Emanet Olunuz.Saygılarımla

UCAR GIBI

Koparak geldi
Bir kisin sonbahari gibi
Ilik bir tendi
soluk soluk terime isledi
Bir sokak dolusu kuru yaprak simdi
Her esintide uzaklasiyor benden
"Canlar Bedenden Kopsa"
Der idim
"O Benden Asla Kopamaz"
Irmaklarin bulustugu yerde bulusuruz
Bir volta kadar ihtiyactir
Icerdeyken gokyuzu
Merdivenler dayansada gunese
Ucar gibi safaga kosariz
Birgun

Alinti:Erol Yilmaz
http://www.siirdefteri.com/?sayfa=siir&siir_id=12651

Şükrü Yılmaz
Antakya-Hatay

http://www.sukruyilmaz.net
http://www.sukruyilmaz.net/blog

Şükrü Yılmaz dedi ki...

http://www.sukruyilmaz.net/img/2009_yeniyil.png

2009 yeni yil'iniz kutlu Olsun Umudunuzun mutluluga donustugu sevgi baris huzur ve bereketli yeni bir yil bir diliyorum.Sevgiyle,Saygiyla vede Saglikla Mutlu Esen Kalin ALLAH'a Emanet Olunuz.Saygilarimla

Emperyalist ve Fasist Israil'in, Filistinli Kardeslerimize Duzenledigi Saldiriyi Katliami Kiniyor ve lanetliyorum

YENI GELEN YIL

Gecip giden zaman,yasima bir yas daha katiyor,
Aklim one baksa da,gonlum gecmise kayiyor.

Takvimin yapragidir,ortaliga dokulen,
Gecmis ugruna,bir damla yastir gozden suzulen.

Yeni yil mi gelen? gecen sadece zaman mi?
Bitip tukenen omre,bana kalan aglamak mi?

Alinti:Ismail Hasimoglu
http://www.vishne.net/siir/script.php?op=yazi_oku&id=3377

Şükrü Yılmaz
Antakya-Hatay

http://www.sukruyilmaz.net
http://www.sukruyilmaz.net/blog

nermin56 dedi ki...

merhaba arkadaşım
dilerimki yeniyılda allah sizlere aile ve sevdiklerinize
gözünüzü aydınlatacak ARZU
arzularınızı güçlendirecek KUVVET
kuvvetinizi yaratacak PARA
parayı kazandıracak FIRSAT
fırsatları değerlendirecek AKIL
aklınızı koruyacak SAĞLIK
sağlığınızı sürdürecek MUTLULUK
mutluluğu getirecek SEVGİ versin
dünyamızda kavgasız savaşsız hoşgörülü
insanların birbirini sevip sayacağı bir yıl olsun
arkadaşım yeniyılınızı kutlarım allaha emanet olun

Şükrü Yılmaz dedi ki...

Hayirli Gunler Sitresli bu gunlerimizde Ailenizle ve Sevdiklerinizle birlikte guzel gunler gecirmenizi dilerim.Sevgiyle,Saygiyle vede Saglikla Kalin,ALLAHA Emanet olunuz.Saygilarimla

Herzaman olduğu gibi bu sikintili gunlerde sizlerden uzak kaldigim halde beni yalniz birakmiayip blog sayfami ziyaret ederek ve yazmis oldugunuz yorumlariniza tesekkur ederim.

Filistin uzerinden sahte siyaset yapalarida kiniyorum

FILISTIN

Ulu devletim olan Osmanli yikildi
Kan golunde yuzer benim Filistin
Adalet olmayan yerde insanlık bitti
Bizden imdat bekler benim Filistin

Yuz binlerin eli havada hep dua eder
Muslumanlar yigit bir liderde bekler
Bir gun mutlaka Filistin’e olacak sefer
Zaferi Allah’in izniyle gorecek Filistin

Uluhakan gibi bir lider bekleriz bizler.
Butun millet hep onu gelmesini gozler.
Filistin’imde kan ve goz yasi dinmez.
Yaslar icinde olan can kardes Filistin.

Tecavüz var Filistin’de Musluman’a
Israil nekadar guclu bir ulke olsa’da
Sarsilmaz iman sahibi kullar orada
Zafer elbet senin,senin canim Filistin.

Acılar icinde izledim katledildi insanin.
Direnisin gordukçe inandim zafer senin.
Turk milleti olarak arkandayiz top yekun
Belki bugun belki yarin zafer senin Filistin.

Alıntı:Halil Çolak
http://www.antoloji.com/siir/siir/siir_SQL.asp?sair=21432&siir=1094870

Şükrü Yılmaz
Antakya-Hatay

http://www.sukruyilmaz.net
http://www.sukruyilmaz.net/blog

Unknown dedi ki...

Sayın Bay/Bayan

Özel mali müşavir kredi borç veren ve mali broker biz. Mali yardıma mı ihtiyacınız var? Kredi iş/kişisel ihtiyaç için ihtiyacınız var? Bireysel bir meşru internet iş aşık, yoksa bir yatırımcı? İşte bir fırsat için Akward Ltd, e-posta bir kredi almak: Akwardltd@gmail.com. Krediler çeşitli müşterilerin çok çeşitli otomobil satın alma ve yeni mobilya satın alma gibi birçok farklı amaçlar için rüya meslekler, ya da akademik peşinde, inşaat ve yeni ev ve ofis binaları alarak yapıyoruz. Bütün bunlar çok düşük bir faiz oranı % 3 üzerinde. Güvenilir, verimli ve en önemlisi harika akward Ltd, bu insani bir yardım dünya çapında hizmet vermektedir.

Şimdi kredi her türlü uygulamak ve parayı acilen!

* Randevu kredi tutarı 3.000 15,000,000.00 para birimine kadar: eyalet dolar ABD, Avrupa ve İngiltere Pound (GBP).
* Faiz oranı % 3 Nisan (yıllık yüzde oranı) @
* Minimum süresi 1 yıl - maksimum süresi 20 yıl
* Aylık ve yıllık bir geri ödeme planı arasında seçin.
* Şartlar ve koşullar kredi esneklik.

Neden bize şimdi Akward Ltd, e-posta: Akwardltd@gmail.com bu Sıkıntınızı çözmede yardımcı olabiliriz. Bizim reklam hakkında daha fazla bilgi lütfen bizimle iletişim için ayrıntı altında.

CEO: Silvester Logan
E-posta: Akwardltd@gmail.com

Admin dedi ki...

Paylaşım için teşekkürler. Ben de faturalı hatta kredi araştırması yaparken buldum. İşime yaradı.

Credit Financier Home dedi ki...

*% 3 faiz kredisi sunmaktadır
* Nakitsiz Girişimci Sigortası
* Para için garanti

İyi kredi notu ile, Credit Financier Home, bireylere veya şirketlere veya kooperatif kuruluşlarına, endüstriyel ve kişisel faydalar amacıyla, teminatlı krediler ve teminatsız krediler sunmaktadır.

İletişim Adresi: creditfinancierhome@gmail.com

Joyce Hillary dedi ki...

Herkese merhaba, ben şu anda Oklahoma ABD'de Patricia Sherman. Banka draftımı silmek ve yeni bir işe başlamak için 185.000,00 USD tutarında borçlanma deneyimimi sizlerle paylaşmak istiyorum. Her şey evimi kaybettim ve banka poliçesi yüzünden eşyalarımı aldığımda başladı, bazı faturaları ve bazı kişisel ihtiyaçları karşıladım. Böylece çok çaresiz kaldım ve her yönden fon aramaya başladım. Neyse ki benim için, bir arkadaşım, Linda bana bir kredi şirketi firmasından bahsetti, dolandırıcılıktan çok etkilendim, ama durumumdan endişe duydum ve arkadaşımdan bu şirket hakkında tavsiye almaktan başka seçeneğim yoktu. onlarla iletişime geçmek, çevrimiçi borç verenlerle olan geçmiş tecrübemden dolayı benden gerçekten şüphe duyuyordu. '' Elegantloanfirm@hotmail.com Bu şirket bana ve meslektaşıma çok yardımcı oldu ve bugün, bu kredi şirketi sayesinde, iyi organize edilmiş iş ve sorumlulukların gururlu sahibi, bana geri gülümsedi. Dolayısıyla, kendi işinizi kurmanız veya büyütmeniz gerekiyorsa ya da herhangi bir maddi sıkıntıdan borç almanız gerekiyorsa, bugün işinizde bir finansal gelişme fırsatı bulmanızı öneririz… .. {E-posta:} Elegantloanfirm @ hotmail .com ... kredi için çevrimiçi aldatmaca kurbanı değil. Teşekkür ederim.

Adsız dedi ki...

Bu Mayo Clinic'ten genel bir mesajdır ve böbrek satın almakla ilgileniyoruz, eğer bir böbrek satmak istiyorsanız, lütfen aşağıdaki e-posta adresimizden doğrudan bizimle iletişime geçin.
mayocareclinic@gmail.com
Not: Bu güvenli bir işlemdir ve güvenliğiniz garanti edilir.
Daha fazla bilgi için lütfen bize bir e-posta mesajı gönderin.